Израелски истражувачи: „Ретка автоимуна болест“ поврзана со Фајзер вакцината

Израелски истражувачи: „Ретка автоимуна болест“ поврзана со Фајзер вакцината

Истражувачите, поврзани со Одделот за хематологија на Медицинскиот центар во Шамир, откриле зголемена инциденца на стекната тромботична тромбоцитопенична пурпура (aТТП) во Израел за повеќе од еден месец и откриле дека случаите се случиле кај оние кои ја примиле вакцината на Фјзер до еден месец претходно.

Истражувачот Дорит Бликштајн за Канал 13 рече дека ТТП „е болест која, во својата класична форма, е фатална - 90% од погодените ќе умрат.

Денес, со помош на новите третмани, кои мора да се администрираат што е можно побрзо, повеќето пациенти се опоравуваат “.

Таа рече дека истражувачите испитуваат можна врска со вакцината откако виделе зголемено ниво на случаи на aТТП во Израел.

Тие забележале 4 случаи за еден месец, додека тоа е обично 2-3 случаи на годишно ниво.

„Ние во суштина ја направивме годишната сума за еден месец, и тоа не е логичнно. Почнавме да се запрашуваме што имаат заедничко сите пациенти.

И се покажа дека сите ја примиле вакцината против коронавирусот.

Тоа нè натера да се сомневаме дека има некаква поврзаност, некаква поврзаност, помеѓу оваа супер ретка болест и вакцината.

Таа истакна дека повеќето пациенти со оваа болест се млади и дека возраста на нејзиното истражување е исто така помеѓу 28 и 45 години. Мажите и жените беа подеднакво погодени.

„Во секој случај, тоа привлекува внимание затоа што акумулацијата, концентрацијата не беа соодветни. Не е тоа што го гледаме во една нормална година “.

Бликштајн додаде: „Со помош на серолошките тестови“, истражувачите знаеле „дека тоа не биле пациенти со коронавирус, туку пациенти кои примиле вакцина“.

 

 

Тоа беше црвено знаме за нас

Таа рече дека треба да има црвено знаме за „здрави луѓе кои примиле вакцина и почнуваат да развиваат феномени како што се тенденција за внатрешно крварење или, не дај Боже, главоболки, вртоглавица, губење на збор, притисок во градите или болка во стомакот“, во овој случај треба „веднаш да побарате медицинска помош“.

Може да не е нормален феномен на вакцинација, туку израз на ретка болест.

Бликштајн заклучила дека појавата „не е карактеристична само за Израел. Во моментов има извештај за идентичен одговор на истата вакцина во Белгија и Италија “.

Националната медицинска библиотека на САД го дефинира ТТП како „ретка болест во која се формираат тромби  во малите крвни садови низ целото тело.

Овие тромби можат да предизвикаат сериозни медицински проблеми доколку ги блокираат крвните садови и го ограничуваат протокот на крв во органите како што се мозокот, бубрезите и срцето “.

„Компликациите што произлегуваат од овие тромби можат да вклучуваат невролошки проблеми (како што се промени во личноста, главоболка, конфузија и нејасен говор), треска, абнормална функција на бубрезите, болки во стомакот и срцеви проблеми.

Извештајот објавен од Министерството за здравство на почетокот на јуни заклучи дека стотици случаи на воспаление на срцевиот мускул (миокардитис) најверојатно биле предизвикани од вакцината против коронавирусот дадена како дел од израелската кампања за масовна вакцинација.

Огромното мнозинство на случаи е пријавено кај млади мажи и тинејџери.

Повеќето случаи биле пријавени кај мажи на возраст од 16 до 30 години, а најголем процент е откриен кај машки тинејџери на возраст од 16 до 19 години.

Деведесет проценти од сите случаи на миокардитис поврзани со вакцината се пријавени кај мажи.

 

Извор: Israeli researchers: 'Rare autoimmune disease' linked to Pfizer Covid-19 vaccine

Превод: Футв Медиа

Сподели ако ти се допаѓа
Share on telegram
Share on facebook
Share on twitter
Share on vk
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on tumblr
Share on digg
Share on email
Share on print

АКТУЕЛНО

ОД ИСТА КАТЕГОРИЈА

ПОСТ НА ГОДИНАТА